.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلخند لبخند تلخی است که از سر تاسف بر لبت می نشیند!!

تلخند لبخند تلخی است که از سر تاسف بر لبت می نشیند!! اگر در حوزه ی آموزش و پرورش باشد،بعلت تعداد عددی بیشتر خوانندگان،صفای تلخند بیشتر می چسبد که بی خیالی ها دامنه اش تا کجاست؟؟فرهنگیان فرهیخته ی قائمشهری که از تاریخ 7/7/87 بدون رئیس آموزش و پرورش امو را پیش می برند !!!متعجبند که چرا موضوعات معلمان که از مشکلات عدیده رنج می برند!!در حوزه ی داخلی که مربوط به رئیس سازمان آموزش و پرورش بر می گردد،چرا باید از ناکار آمدی در عذاب باشد؟؟!!واقعا از بین این همه فرهنگیان خوشنام و کار آمد فرهنگی که رئیس شود را آقایان نتوانستند انتخاب کنند؟؟ایا نمی شد دو ماه قبل از اتمام ریاست آقای رئیس،فردی را انتخاب می کرند که اینگونه جامعه ی فرهنگیان قائمشهر مورد تشویش قرار نگیرد؟؟آقایان نمایندگان چکار می کنند؟؟ایا ضعف در بدنه ی مدیریت آموزش و پرورش است یا فشار های حاشیه ای اینقدر قوی عمل میکند؟؟!! جا داردبه بدنه و حواشی و فشار بیشترنگاهها معطوف شود نتیجه زودتر حادث می شود!!!جا دارد آقای فیاضی باسرعت عمل بیشتری در قائمشهر ،شهر قوی و سیاسی استانی ،عمل نماید که شایسته ی انهاست ،تا جائی که رئیس نمیدانیم بازنشسته یا ابقا شده ی آموزش وپرورش قائمشهر اکنون که در اغما بسر میبرند چون به سکته
اا ی عارض شده!!!!این شایعه را دامن بزند که /اقا رئیس،!!ممکن است برای نماندن !!دچار عارضه ی قلبی شده!!! که شاید آنموقع هم نمایندگان شریف و آقای رئیس سازمان پاسخگو باشند!!که کار خیلی ممکن است نزد افکار عمومی گشاد در آید با پچ پچ های در گوشی....؟؟؟؟؟؟؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بابک صائمیان 3 آبان 1387
سلام آقای رئیس سازمان محترم عزیز!!!آخر رئیس مهربان ما راقصد داری بکشیَ!! آخه مرد حسابی !!چی گفتی که ،که این /اقا تحمل نکرد و سکته کرد؟شنیده ها حکایت دارد که /اقای ادیانی تمدیدی ریاست ایشان را از اقای وزیر گرفته و !!!!شما مخالفت کردی و /////اقای رئیس سکته کرده!!!اگه اینطوری بود که پس از سی سال خیلی نامردیه !!با آدم اینجوری برخورد شود؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.